رفتن به مطلب
ŦŁФШ  ΞTłHШ

طرز تهیه مرغ کرانچی رژیمی

پست های پیشنهاد شده

مواد لازم

یک چهارم فنجان سبوس غلات

نصف فنجان غلات آماده صبحانه

یک هشتم قاشق چای خوری پودر پیاز

یک هشتم قاشق چای خوری پودر سیر

نمک و فلفل سیاه، به میزان لازم

۲۴۰ گرم جوجه بدون پوست و استخوان

یک عدد تخم مرغ

دو قاشق غذاخوری سس خردل

دو قاشق غذاخوری سس خردل عسلی

 


طرز تهیه:

سبوس را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید تا کاملا پودر شود. سپس، آن را کنار بگذارید.

غلات صبحانه را داخل کیسه پلاستیکی ریخته و محکم فشار دهید تا کاملا خرد شوند. می توانید برای کوبیدن آن، از گوشت کوب هم کمک بگیرید. حالا پودر سبوس و غلات آماده را با هم مخلوط کرده و ادویه ها را اضافه کنید.

تکه های جوجه را در یک کاسه ریخته و روی آن ها، تخم مرغ بریزید. با قاشق، مواد درون ظرف را خوب هم بزنید تا همه سطح جوجه ها، به تخم مرغ آغشته شود. سپس، جوجه ها را از کاسه خارج کرده و کمی تکان دهید تا تخم مرغ های اضافی آن، گرفته شود.

در این مرحله، جوجه ها را در پودری که در مرحله اول آماده کردید، بغلتانید.

کمی روغن، کف تابه افشانه و روی درجه حرارت متوسط گرم کنید. جوجه ها را به آرامی، کف تابه بچینید؛ به طوری که تا حد امکان، از یکدیگر، فاصله داشته باشند.

پس از پنج دقیقه، جوجه ها را زیر و رو کنید و چهار دقیقه دیگر، به پختن ادامه دهید.

سس خردل و خردل عسلی را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا خوش طعم و یک دست شوند. موقع خوردن غذا، می توانید جوجه ها را داخل این سس بزنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...